czwartek, 1 września 2016

Rozdział 1

TREŚĆ USUNIĘTA 16.02.2021 r.

14 komentarzy:

  1. Uuuu *.*
    Czyli miałam rację, Dereck"mówi" do Simona w jego głowie. :) Fajny pomysł. Ciekawe, dlaczego tak jest.
    Moja teoria brzmi: Nancy to fanatyczna yaoistka , która shipuje wszystkie pary męskich przyjaciół jakie spotka. Niestety, ponieważ główni bohaterowie są jej przyjaciółmi, trochę się krępuje, mimo to stara się ich swatać. Uważa, że romantycznie byłby gdyby to Dereck poprosił Simona o chodzenie, dlatego się o niego pyta. Po prostu wstydzi się mu otwarcie powiedzieć żeby poderwał Simona, bo nie chce żeby chłopak się na nią obraził :D
    Zrobiłaś mi ochotę na kanapki, idę sobie zrobić :P
    Dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pomysł Ci się podoba, obawiam się jednak, że kwestia "dlaczego" nie zostanie rozjaśniona. Zresztą, zobaczymy jeszcze jak mi się to rozwinie ;)
      Twoja teoria bardzo przypadłą mi do gustu. Jest naprawdę świetna, z takimi pomysłami to pisz książkę xD
      Smacznego życzę!
      Dziękuję bardzo za komentarz, wszystkiego dobrego! ^^

      Usuń
    2. Ale tak w ogóle nic a nic nie zostanie rozjeśniona? D:
      Książkę może nie, chociaż kto wie :D Na razie blog mi wystarczy ;)
      Tak, uważam, że to jedna z moich najlepszych teorii. Lubię takie niestandardowe wytłumaczenia :)

      Usuń
    3. Na chwilę obecną mam zaplanowane rozwinięcie tego wątku w trochę inną stronę, ale nigdy nie wiadomo, co mi wena do głowy przyniesie ;)
      Ooo, piszesz bloga? Mogłabym prosić o linka? Chętnie zajrzę w wolnej chwili :D
      Kombinuj tak dalej i wymyślaj więcej niestandardowych rzeczy. Uważam, że najlepiej jest, jak historia potrafi zaskoczyć :)

      Usuń
    4. Dobra to zrobimy tak: ty pisz swoje a ja ci sama powiem, dlaczego tak jest, że Simon słyszy Derecka w głowie. Coś wykombinuję, obiecuję :)
      ( uciekajacezaby.blogspot.com )

      Usuń
    5. Na coś takiego mogę się zgodzić, choć kto wie, co mi jeszcze do tej głowy wpadnie 😝 ale liczę na jakąś ciekawą teorię z Twojej strony 😊
      i dziękuję za linka :3

      Usuń
  2. ach, faktycznie, mówiłaś, że się wyjaśni w rozdziale :D ciekawy pomysł. no i oczywiście ciekawe, dlaczego on słyszy jego głos w głowie?

    sprytny ten Dereck :3 chociaż cały czas mam w głowie, że "Derek" bardziej mi pasuje :D

    nie wyobrażam sobie, jak Dereck z tym niemówieniem radził sobie w szkole?

    zapowiada się bardzo interesująco :) jestem ciekawa, co tam wymyślisz jeszcze (i że Maksia z Chrisem nie zaniedbasz...)

    ja roku szkolnego nie zaczynam :D na szczęście. ale baw się dobrze! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i trochę się rozjaśniło, ale wydaje mi się, że to tyle. To, że Simon słyszy Derecka nie jest tu najistotniejsze i fabuła raczej popłynie w inną stronę 😀
      Wydaje mi się, że obie wersje tego imienia są poprawne, ale w sumie nie jestem pewna 😝😝
      O szkole będzie więcej potem.
      Max i Chris mają specjalne miejsce w mojej głowie. Jesteśmy już w końcówce PRP, więc na pewno nie porzucę 😀
      ooo, zazdroszczę. Mam nadzieję, że przetrwam ten rok xd

      Usuń
  3. Nowe opowiadanie nowym opowiadaniem, ale ja liczę na kolejny rozdział PRP -_-
    a tak serio, super rozdział :D całkiem mi się podoba i czekam na więcej :D do zobaczenia ;D
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, pamiętam o PRP cały czas! Akurat tak się trafiło, że mam wyjątkowo trudną scenę w tym rozdziale i trochę wolniej ją piszę. Ale już mi niewiele zostało, więc we wrześniu dodam na 90%
      Cieszę się, że Ci się podoba 😀
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  4. Oryginalny pomysł z tym głosem w głowie :o
    Czekam na kolejny rozdział i życzę duuużo weny ;D
    A jeśli chodzi o szkołę to mam nadzieję, że jakoś przetrwałaś pierwsze półrocze (bo ja zdycham i chcę już wakacje :,))
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział już jest, tak zdradzę w sekrecie xD Tylko trzeba go chyba odszukać w czeluściach moich postów, bo nie zaktualizowałam w zakładce xD
      Cieszę się, że pomysł się podoba :D
      A szkoła to niestety masakra i dosłownie odliczam dni do jakiegoś wolnego, bo już padam na ryj >.<
      Dziękuję bardzo za komentarz i życzę wytrwałości w życiu szkolnym, bo się przyda xD

      Usuń
  5. Hej,
    bardzo ciekawy pomyßł, ciekawi mnie co się stało, że przestał mówić, jakaś trauma? mam pewne podejrzenia... ale zobaczymy... mam wrażenie, że ten co popchnął Simona to ten nowy, może Nancy chce aby byli razem?
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    pomysł bardzo ciekawy, co się stało, że przestał mówić? jakaś trauma z dzieciństwa? mam pewne podejrzenia... ale poczekamy zobaczymy... mam wrażenie, że ten co popchnął Simona to ten nowy, może Nancy chce aby byli razem?
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń