poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Za późno

-online-
-11.05.2011-
♦ Hej (:

• elo

♦ Co tam?


• nic

♦ Aha...
♦ A co porabiasz?

• nudze sie

♦ Może Ci jakoś pomóc?

• nie?

♦ Wiesz, żeby pozbyć się nudy C:

• nie

♦ Ej, nie bądź taki :c

• tzn?

♦ Niemiły

• chuj ci do tego

♦ Czemu?
♦ Misha...
♦ Ja tęsknię :c

• wylane mam

♦ Ale... czemu?

• nie ogarniasz cioto? w dupie cie mam

♦ Naprawdę tęsknię :c

-użytkownik • opuścił czat-

-14.05.2011-
♦ Hej ;)

• jol

♦ Jak tam?

• wporzo

♦ Możemy się spotkać? C:

• nie

♦ Może jednak?

-użytkownik • opuścił czat-

-22.05.2011-
♦ Heja, jak tam??

• oksy

♦ Widziałem Cię ostatnio z Damienem

• i?

♦ Jesteście razem?

• nie twoj biznes

♦ Po prostu jestem ciekawy

-użytkownik • opuścił czat-

-23.05.2011-
♦ Tęsknie też :c

• nie moja sprawa

♦ Misha, proszę, pogadajmy :c

• nie

♦ Czemu?

-użytkownik • opuścił czat-

-31.05.2011-
• elo

♦ Hej :D

• masz jeszcze te kolorowe szisze?

♦ Tak, a co?

• mg pozyczyc zielona?

♦ Pewka, kiedy wpadniesz?

• jutro
• 11
• ok?

♦ Jasne (:

-użytkownik • opuścił czat-

-2.06.2011-
• jutro oddam szisze

♦ Okay (:
♦ Co tam, btw?

-użytkownik • opuścił czat-

-5.06.2011-
♦ Możemy pogadać?
♦ Strasznie tęsknię... :c

• nie obchodzi mnie to

♦ Proszę... :c

-użytkownik • opuścił czat-

-6.06.2011-
♦ Nie daję rady bez Ciebie :c
♦ Tęsknię

• eh
• i co?

♦ Wykituję przez Ciebie :c

• jeden problem mniej :)

♦ :c
♦ Proszę, pogadajmy ;c

-użytkownik • opuścił czat-

-8.06.2011-
♦ Jest jakakolwiek szansa na coś między nami?

• nie

♦ Nie da się tego naprawić?

• nie da

♦ Już nigdy?

• TAK! nigdy!
• zalapales w koncu?

-opuściłeś czat-

-15.06.2011-
♦ Nie dam rady :c

• odwal sie ode mnie

♦ Umrę

• powodzenia w zaswiatach :)

-użytkownik • opuścił czat-

-17.06.2011-
♦ Dziś nasza rocznica

• nie jestesmy razem

♦ Ale byliśmy

• niech do cb dotrze
• nie chce cie kurna

-opuściłeś czat-

-20.06.2011-
♦ Hej

• daj se siana

-użytkownik • opuścił czat-

-25.06.2011-
♦ Zobaczymy się jeszcze?

• nie

-opuściłeś czat-

-27.06.2011-
♦ Misha, spróbujmy to naprawić

• spierdalaj

♦ Proszę!

• spierdalaj szmato
• wkurwiasz mnie

-użytkownik • opuścił czat-

-29.06.2011-
♦ Misha?

• no

♦ Tęsknię :c

-użytkownik • opuścił czat-

-1.07.2011.-
♦ Misha?

• ?

♦ Naprawdę Cię kocham

• jestes zalosny

-użytkownik • opuścił czat-

-3.07.2011-
♦ Hej ;)
♦ Halo?

-4.07.2011-
♦ Misha?

-7.07.2011-
♦ Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)

-10.07.2011-
♦ Misha?

-12.07.2011-
♦ Misha
♦ Idę się zabić

• powodzenia ciulu :)

-15.07.2011-
• elo pozyczysz szisze fioletowa?
• will?

-16.07.2011-
• Will?

-26.07.2011-
• Willy, cos ty narobil?

-8.08.2011-
• Will?

-23.08.2011-
• kocham cie willy

♦ Za późno

• will
• kotku

♦ Spadaj

• chociaz nie zrob sb krzywdy maly

♦ To nie Twoja sprawa

• will

-opuściłeś czat-

• uwazaj na sb myszko
• eh
• nie ma cie :/

-26.08.2011-
• will
• maly
• znowu?
• nie rob sb zle :c

♦ Daj mi spokój

• willy

♦ Non!
♦ Kocham Cie kurwa
♦ A masz mnie w dupie

• nie!
• kocham cie

-opuściłeś czat-

-2.09.2011-
• Will?
• ty kretynie
• ide do cb
• sam tam nie mozesz byc :|

____
Może wyszło zbyt dramatycznie. A może nie. Leżało i się kurzyło. Mam nadzieję, że nie mieliście problemów z rozszyfrowaniem oznaczeń. Większość błędów zamierzona. Wiem, że to nie jest dzieło sztuki ani jakiś popis literatury z wysokiej półki w stylu Jane Austen, ale... To są chyba te uczucia, które chciałam przekazać. I tyle.
Pozdrawiam ;)

8 komentarzy:

  1. Mogłam się popłakać ? ~ Fajny pomysł i w ogóle shot fajowy =^.^= Weny życzę ^~^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy oneshot. Ogólnie nie przepadam za taką formą, ale pomyślałam spróbuje, najwyżej nie doczytam do końca. A teraz jestem podważeniem, aż czuję emocje tych użytkowników. Choć muszę przyznać, że praktycznie do samego końca, wierzyłam, że któryś umrze. A tu szok :D Nie pogniewam się na ciąg dalszy!
    Życzę multum weny i miło spędzonych, ostatnich dni wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie przypadkiem zepsułaś mi humor z samego rana, bo bardzo podobnie wyglądały moje rozmowy z przyjacielem tylko nie było wątku miłosnego. Jeśli zepsułaś humor, to znaczy że oneshot udał się w 100% xd *logika lvl Ayo* No co mogę jeszcze powiedzieć... Podoba mi się ten tekst. Przed chwilą wstałem, mózg się jeszcze nie obudził i zapomniałem co chciałem napisać.
    Dużo weny, zajebiście spędzonej końcówki wakacji~

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten... no... jest trochę późno i jestem na telefonie, więc to nie będzie długi komentarz ;) Przeczytałam dzisiaj... i w sumie trochę wczoraj, no bo jest już dzisiaj... eh, nieważne xD W każdym razie jestem pod wrażeniem ^^ Stworzyłaś bardzo ciekawy świat z równie ciekawymi bohaterami. Uwielbiam Maksa, ale pozostałe postaci też są dobrze wykreowane, nie są papierowe. Poza tym przyjemnie się czyta, sposób narracji jest ciekawy, prawie nie ma błędów ;) Żyć, nie umierać, a jestem dość wybredna ;D Twoje opowiadanie ma po prostu to coś, swój własny klimat... Mam nadzieję, że będziesz je kontynuowała i doprowadzisz do końca. Błagam ;-;
    A co do shota, to oryginalna forma, jeszcze się z taką nie spotkałam. Dobrze oddane emocje bohaterów, wczułam się, aż mi się serduszko trochę ścisnęło na te niemiłe odpowiedzi :< No i też się spodziewałam, że Will popełni samobójstwo, a tu zaskoczenie. Ciekawe, czy ostatecznie się pogodzili...
    Podobał mi się też ten shot z węgierskim, miał w sobie coś takiego przyjemnego, nie wiem xD
    Do przeczytania, oby jak najszybciej ;) Na pewno będę tu zaglądać :D
    Weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój blog został dodany do Katalogu Euforia. Pozdrawiam, taasteful. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za tą formą pisania, bo każdy może tak napisać i nie jest czymś zaskakującym. mamy tu dwóch chłopaków, z których jeden z nich olewa drugiego po skończonym związku, a potem gdy ten w desperacji grozi, że się zabije, a w końcu przestaje się odzywać, drugi zaczyna odpisywać i nagle wracają jego uczucia.
    Według mnie, ten drugi chłopak po prostu zrobił to z litości, żeby tamten przez te uczucia nie zrobił czegoś głupiego (choć wcześniej mu to zwisało!).
    Nic szczególnego. Mam mieszane uczucia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Pojawiła się ocena Twojego bloga.
    http://dzial-ocen-ke.blogspot.com
    Luavinda

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    dobry tekst, ujęte wszystko całkiem dobrze, choć Will mógł się nie odzywać...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń