piątek, 27 stycznia 2017

Rozdział 4

TREŚĆ USUNIĘTA 16.02.2021 r.

14 komentarzy:

  1. Ale mi humor poprawiłaś :D Mam nadzieję, że Dereck znajdzie jakiegoś faceta sobie. Może nawet Penny'ego. Tylko liczę na to, że nie skończy z Simonem xd jakoś mi nie pasują :) Jak tam twoja wena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż pytanie bardziej czy bohaterom pasowałby taki związek xD Jeszcze zobaczę jak to rozwiązać :P
      Moja wena ostatnio trochę zaginęła, ale powoli wracam. Muszę się już przygotowywać do Maratonu, presja jest xD
      Dziękuję bardzo za komentarz, buziaki! :*

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że te zaciśnięte dłonie to objawy zazdrości bo już zdążyłam pokochać parę Simon+Dereck... Będę im gorąco kibicować!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo po prostu przytrzymywał kierownicę, żeby mu auto nie uciekało xD No ale zobaczymy za jakiś czas, kto tu z kim będzie xD

      Usuń
  3. Ja też liczę na parę Simon + Dereck. Uwielbiam ich. Szczególnie urocze było to spanie razem i zazdrość pod koniec rozdziału. Jeśli to w ogóle była zazdrość.
    No i Penny. Niby go lubię, ale z rozdziału na rozdział coraz bardziej mnie denerwuje. Wcześniej przyczepił się do Derecka, a teraz do Simona. A to i tak wydaje mi się podejrzane. Ok, jestem przewrażliwiona czy coś ;_;
    I jeszcze jazda Simona <3 A myślałam, że to ja radzę sobie źle.
    No nic, pozdrawiam, życzę weny i tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, widzę, że ta para zdobywa najwięcej serc! A liczyłam na jakieś opinie o Simonie i Pennym xD Oj, ja w samochodzie też tak ja Simon (jak nie gorzej), więc nie jesteśmy w tym same xd
      A co do Penny'ego, to nawet nie wiedziałam, że można jego zachowanie odebrać jako jakoś podejrzane. Ale podoba mi się Twoja teoria! Jakbyś jeszcze coś do niego miała, to chętnie posłucham ^^
      Pozdrawiam :D

      Usuń
  4. Również jestem fanką Derecka i Simona. Ach ach ach, rozpływam się w czekoladzie :3
    Te zaciśnięte dłonie T^T mam fetysz męskich dłoni, także no xD
    Mam nadzieję, że Dereck i Simon będą parą, bo muszą. Muszą. I ja Cię znajdę, jeśli ich nie połączysz T^T

    ~ Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu męskie dłonie są fajne <3 Muszę się chyba zastanowić nad zrobieniem jakiejś ankiety z tymi parami, ale i tak wygląda na to, że Dereck z Simonem wygrywają.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Ja również jestem za Simonem i Dereckiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, no i kolejna osoba! Chyba muszę się dokładniej przyjrzeć mojej fabule ;p
      Dziękuję bardzo za opinie ;)

      Usuń
  6. Świetna notka
    Trzymam za nich kciuki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nich" rozumiem, że też chodzi o Simona i Derecka? xD
      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  7. Hej,
    świetne, też mnie to trochę bolało, że Penny gada z Derekiem, albo z dziewczynami,  ale potem okazało się, że jest zainteresowany Simonem... ale reakcja Dereka na te informacje... coś mi się zdaje, że podkochuje się w Simonie..
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej,
    rewelacyja, trochę bolało mnie to, że Penny gada z Derekiem, albo z dziewczynami pomijając Simona, ale okazało się, że jest nim zainteresowany... ale ta reakcja Dereka na te informacje... wydaje mi się, że podkochuje się w Simonie..
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń