niedziela, 26 lutego 2017

Rozdział 5

TREŚĆ USUNIĘTA 16.02.2021 r.

10 komentarzy:

  1. Podoba się i to bardzo... Teraz pozostaje czekać ten „krócej niż za miesiąc" na następny rozdział...
    Coraz bardziej intryguje mnie przeszłości Derecka i nie ukrywam, że nie przepadam za Penny'm. Liczę, że Simon wybierze jednak swojego współlokatora...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak się starałam z tym Penny'm! Simona też intryguje przeszłość Derecka, miejmy nadzieję, że wyciągnie z niego te informacje xD
      Dziękuję bardzo za komentarz, buziaki ♥

      Usuń
  2. Rozdział super jak każdy :) Życzę Ci żebyś dodała kolejny troszkę wcześniej bo ciężko się tyle czeka na nowy no ale w tym przypadku naprawdę warto bo każdy jest świetny ;) Mam nadzieję na dużo uroczych scen z Dereckiem i Simonem bo uwielbiam ich razem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny już powinien być naprawdę wcześniej, bo zbliża się Maraton Kwietniowy i muszę się spiąć z tym pisaniem.
      Ech, dlaczego wszyscy głosują za Simonem i Dereckiem xd
      Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  3. Dlaczego wszyscy są za Simonem i Dereckiem, pytasz? Kochana, już Ci tłumaczę dlaczego (na podstawie swoich myśli, upodobań etc.)
    1. Fascynująca i tajemnicza przeszłość Derecka - kto nie lubi cichych, przystojnych, zamkniętych w sobie chłopaków, którzy mają swoich przyjaciół, którzy są ich aniołami stróżami i z którymi "śpią w pozycjach, które wymyślili już dawno temu na potrzeby wysypiania się w dwójkę w jednoosobowym łóżku"?
    2. Cierpliwość i pewne zachowanie wyglądające jak zazdrość - no nie oszukujmy się, Dereck jest cholernie cierpliwy, namawiając Simona na naukę jazdy samochodem. I co też znaczyło to zaciśnięcie rąk na kierownicy, jego reakcja na głupiego kierowcę, jadącego przed nimi, czy też długie picie herbaty? ;) no cóż, według mnie, Dereck jest zakochany w Simonie i stara się tego nie okazywać :D
    3. Wspólne oglądanie seriali - ach no tu już nie mogę! Słodko razem oglądają seriale, chodzą razem do sklepu muzycznego, MIESZKAJĄ RAZEM. Jak to może nie działać na wyobraźnię czytelników odnośnie ich przyszłego związku?
    Mam nadzieję, że mam trochę racji i że myślę podobnie jak większość fanów tej dwójki :3
    Rozdział ogólnie jak zawsze super, mimo iż wyłapałam jakieś kilka powtórzeń itepe to jednak zajebioza w kosmos <3
    Do następnego "krócej niż za miesiąc"! Trzymaj się dobranoc :3
    ~ Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to było naprawdę świetnie przeczytać te wszystkie powody i Twoje prywatne odczucia! Chłopakom trzeba przyznać, że są bardzo blisko i może faktycznie, ewentualnie gdzieś tam trochę buduje się między nimi jakaś chemia xD
      Ach, widzę też że to zaciśnięcie rąk zapadło bardzo w pamięć :D
      Mam nadzieję, że mimo wszystko spodoba Ci się sposób, w jaki poprowadzę to opowiadanie :)
      Dziękuję bardzo za komentarz ♥

      Usuń
  4. O, jak słodko <3
    Dla odmiany powiem, że lubię Penny'ego. Mam nadzieję, że znajdzie kogoś, z kim będzie szczęśliwy. I że tą osobą nie będzie Simon. Ich randka wyszła bardzo dobrze, ale nie chcę, by byli razem. ;_;
    Simon z Dereckiem <3 Ta urocza scena w sypialni! Zazdrość, pomaganie sobie nawzajem i mieszkanie razem! To musi być/będzie prawdziwa miłość.
    I wprost uwielbiam sceny zazdrości! Są genialne.
    Z ciekawości zapytam: Z jakiej maksymalnej odległości Simon jest w stanie usłyszeć Derecka?

    Eh, kocham Simona. I seriale które ogląda lub chce obejrzeć. Tak łatwo mi się z nim utożsamiać. Nie licząc głosu w głowie c';
    Dereck jest intrygujący. Jego historia, koszmary. Ciekawe co się z nim bstało i kiedy zacznie normalnie mówić. Jeśli to w ogóle nastąpi.

    Rozdział jest bardzo dobry. Miło się go czytało. Oby tak dalej! I dziękuję za umilenie wieczoru. Ubolewam nad końcem ferii <\3
    Weny! I trzymaj się tam *^*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobał mi się ten początek, gdy wspomniałaś, gdy lubisz Penny'ego. A potem przeczytałam ciąg dalszy i mina mi zrzedła xD
      Zdaje się że Simon i Dereck podbili już serce każdemu xD
      Odpowiadając na Twoje pytanie o odległość, zdaje się, że z każdej. Wstępnie jak to planowałam, nie dawałam im żadnych ograniczeń ;)
      Uch, seriale. Który znasz w takim razie? Grace, Supernatural, czy Black Mirror? xD
      Dziękuję bardzo za komentarz! ♥
      Moje ferie też właśnie dobiegły do końca i ten tydzień prawie że zmiótł mnie z powierzchni ziemi, także przepraszam, że nie odpisałam od razu ;)

      Usuń
  5. Hej,
    wspaniały rozdział, Penny bardzo postarał się z tą randką, a Derek no cóż chyba jednak powinien pójść do lekarza, ale ma wspaniałego przyjaciela, który jest zawsze obok...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    och fantastycznie, Penny to bardzo postarał się z tą ich randką, uważam jecnak, że Derek powinien pójść do lekarza, no ale ma wspaniałego przyjaciela, który jest zawsze obok niego...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń