czwartek, 29 grudnia 2016

Rozdział 3

TREŚĆ USUNIĘTA 16.02.2021 r.

5 komentarzy:

  1. Hahaha, Simon, pliz XD
    Aww! Przytulanko i spanie razem! Szkoda, że w innym sensie, ale ten też jest kawaii 😻
    Mam nadzieję, że Dereck i Simon będą razem~!

    Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Witam, o zdrówko pytam . ;D
    A tak w pełni poważnie...
    Kocham !!!
    To opowiadanie jest super. Dereck jest taki... dziwny xd Ale przez to taki kochany <3 Ja to mam jakieś dziwne zapędy ogólnie xD Zawsze wolę tych pochmurnych, gburowatych draniów. ;D

    W każdym razie chyba powinnam zacząć od tego, że jestem tu nowa, ale już zakochałam się w twojej twórczości i w najbliższym czasie zamierzam przeczytać wszystko !
    Och jak dobrze, że mam wolne *-*

    W ogóle to jestem ciekawa, jak będzie wyglądała ta nauka jazdy. Pisz szybciutko . Pliss ;**

    Ogólnie, to w wolnej, otoczonej nudą chwili zapraszam do mnie.
    http://yaoi-by-lanna.blogspot.com/
    Jednak proszę o wyrozumiałość... Chyba nigdy nie będę w stanie pisać tak dobrze jak ty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    wspaniały, to spanie razem było slodkie, a pieczenie bosko... wyobraziłam sobie ich pilnujących tych babeczek...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    wspaniale, cóż ja mogę powiedzieć... Choo mi się nie podoba, i niech Harry nie ciągnie tego, ha tak opili się, a Harry postanowił zrobić sobie przechadzkę po zamku, jeszcze to spotkanie z Draco, Draco bardzo źle się poczuł jak usłyszał od Harrego dlaczego ten nie chciał być w Slytherinie....
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    naprawdę wspaniały rozdział, to ich spanie razem było bardzo słodkie, a wspólnie pieczenie bosko... fajnie, że jest, wspiera...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń