wtorek, 11 kwietnia 2017

Rozdział 7 [Being your voice]

TREŚĆ USUNIĘTA 16.02.2021 r.

7 komentarzy:

  1. Hmm umieram z ciekawości co będzie dalej i czego dokładnie nie pamięta Si
    😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że Dereck nie okazuje w ten sposób zazdrości :D Ja tam go mogę shippować z każdym, tylko nie Simonem :P A Penny jakoś tak łatwo odpuścił. W sumie to podobało mi się to. Czy wszystkie rozdziały będą pisane z perspektywy Simona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie narratorem tej historii jest Simon, więc tak. Ale będą dwa fragmenty/rozdziały (jeszcze nie wiem, jak wyjdzie, bo jestem w trakcie pisania), które będą jakby z innej perspektywy.
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Według mnie na dobre wyjdzie Simonowi i Dereckowi gdy czasem wyjdą gdzieś osobno. Simon powinien mieć własne zdanie i nie musi zawsze zgadzać się ze swoim przyjacielem.
    Hmmm dziwne, że według Nancy Dereck też lubił Penny'ego a w rezultacie okazało się odwrotnie Xd ta kobieca intuicja haha
    Też uwielbiam, jak ktoś robi okręgi z dymu <3 mi jakoś nigdy to nie wychodziło więc szacun Penny ;)
    Hahah Simona poniósł melanż ^^ Mam nadzieję, że wydarzyło się coś ciekawego między naszymi gołąbkami <3
    Próbuje sobie wyobrazić "nierandkę" Derecka, ciekawe czy pisał na kartcę... W sumie kino byłoby idealne dla niego bo nie trzeba się odzywać :D
    Mam nadzieję, że jednak przekona się do imprez i wyjdą gdzieś wszyscy razem :)
    Życzę Tobie weny, bo maraton sam się nie zrealizuje ;D ale nie naciskam Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nigdy nie można pozwolić, by ktoś nas przyćmiewał, a Simon i Dereck są przecież osobnymi ludźmi ;)
      Kobieca intuicja sprawdza się zawsze xD
      Jak ja wyobrażałam sobie spotkanie Derecka i ogółem jego sposób komunikacji, to raczej jest tak że to Nancy więcej mówiła. A Dereck od czasu do czasu odpowiadał jej pisemnie, na telefonie :D Ale kino to faktycznie świetny plan, sama na to nie wpadłam ^^
      Dziękuję za wenę, teraz dużo jej potrzebuję. Na chwilę obecną cztery rzeczy mam nienapisane, więc może być ciężko. Obstawiam, że jednak znów mi się nie uda w stu procentach, ale walczę ;)

      Usuń
  4. Hej,
    czego Simon nie pamięta? w niektórych momentach mam wrażenie, że Derek jest zazdrosny...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    wspaniale, czego Simon nie pamięta? w niektórych momentach mam wrażenie, że Derek jest tutaj zazdrosny...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń