niedziela, 2 kwietnia 2017

Rozdział 6 [Being your voice]

TREŚĆ USUNIĘTA 16.02.2021 r.

6 komentarzy:

  1. Dim, zgadzam się z Tobą w zupełności! Wyglądaliby ze sobą ładnie i pasują do siebie. Nawet pani sprzedawczyni to zauważyła :<
    Biedny Dereck, musi sto tysięcy razy wysłuchiwać historii z randki bohatera. Chociaż mam nadzieję, że niedługo będzie sam z nim chodził. Dereck, zamiast Penny'ego, piękna wymiana! <3
    Choć w sumie wszystkie postaci jak na razie chyba lubię. Nawet te trochę przeszkadzające c:
    A jeśli chodzi o maraton to nie mogę się doczekać. W prawdzie nie czytałam jeszcze Shine baby!, ponieważ wolę poczekać na więcej rozdziałów. Dlatego maraton będzie dobrym momentem na nadrobienie. ^^
    I powodzenia w pisaniu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dim zdaje się miała symbolizować większość czytelników xD
      Cieszę się, że lubisz wszystkie postacie. Choć podejrzewam, że Penny znajduje się najniżej na tej liście.
      W sumie to sama chyba polecam trochę poczekać z Shine baby!, bo akcja tam będzie się rozgrywała... jeszcze wolniej niż w PRP. Naprawdę, nie zamierzam się spieszyć w tamtym opowiadaniu.
      A co do samego maratonu, to mam nadzieję, że się wyrobię ;p
      Dziękuję bardzo, buziaki ♥

      Usuń
  2. A ja tam Derecka nie widzę jakoś z naszym Simonem :x No nie wiem. Chyba jedne z nielicznych opowiadań, w którym po prostu nie mogę shipować 2 głównych bohaterów. To chyba dobrze :D W sumie, to nawet się uśmiechałam, jak Simon opowiadał o tej randce! Penny wydaję się trochę kluchą, ale myślę, że musimy dać mu trochę czasu aby nabrał charakteru :D Poza tym to chyba nie dziwne, że co rozdział zastanawiam się jak brzmi głos Derecka? Niby zawsze czytam i się nie zastanawiam nad takimi rzeczami, a tu, o proszę! Otworzyłaś mnie na nowe doznania w trakcie czytania xD Co do maratonu kwietniowego, to trzymam kciuki ;) Bardzo liczę, na chociaż kilka rozdziałów byv ^^ Może tak 3-4? moooooooże :x W każdym razie czekam i życzę weny, weny, no duuuużo weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Jesteś pierwszą osobą, która nie kibicuje SxD 👏👏👏 Bardzo mnie to cieszy, bo już myślałam, że to opowiadanie jest jakieś nieudane 😂
      Co do Penny'ego, to też myślę, że trzeba mu dać trochę czasu na rozwój osobisty :3
      W sumie jakby się zastanowić, to głos Derecka musi być największą tajemnicą opowiadania. Nawet ja nie wiem, jak brzmi xd
      Jeśli liczysz na 3-4 rozdziały ogółem, to będzie więcej, a jeśli na rozdziały konkretnie BYV'u, to planuję cztery. Trzy są napisane, a jeden już opublikowany ;)
      Dziękuję bardzo 😘💕

      Usuń
  3. Hej,
    tak racja, dobrze wyglądają, i się wyjaśniło czemu tak im się przeglądała, och tyle razy musiał wysłuchać tej opowieści, choć ciekawe co sam myśli...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,
    już się wyjaśniło czemu tak im się przeglądała, taką ilość razy musiał wysłuchać tej opowieści, choć ciekawe co sam o tym myśli...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń